HTML

zsuzsitorontoban

Megérkeztünk. Új életet kezdünk. Itt.

Friss topikok

  • brand_boy: Szerintem ti vagytok az elsők,akik Alient esznek hálaadáskor. Szóljatok Ridley Scottnak, hátha ins... (2019.05.27. 01:28) Hálaadás
  • virag4üü: Édes Zsuzsikám! A második rész is remek!:) Nem tudom, hogy lettem " virag4üü "? Lényeg, hogy belép... (2013.01.20. 19:54) Kezdődik

Érkezés

2013.01.27. 18:40 zsurzsenka

London - Gatwickről indult a gépem, délután négy óra magasságában. Ehhez elég korán el kellett indulni Newcastle-ből, és még jó, hogy ezt megtettük, mert kétszer is le kellett mennünk az autópályáról mindenféle okokból kifolyólag. Ami egyrészt bosszantott, ugyanakkor megint csak elámultam az angol táj szépségén: dimbes-dombos, harsogó zöld legelők, sövénykerítések, hihetetlen keskeny utak, és a "tankoknak elsőbbségadás kötelező" táblák. Utóbbiak csak egy bizonyos részen.

A repülőút hihetetlen gyorsan elment. Még sosem utaztam a tengerentúlra, és a kezdeti izgatottság lassan fáradtságba csapott át. Aludni persze, szokás szerint nem tudtam. Kicsit irigykedve néztem a mellettem hortyogó srácot, de nekem ez nem megy.

Ahogy Torontoban kiszálltunk, az első élményem, hogy nem kaptam levegőt a fülledt, párás melegtől. 20 C fok volt, amikor felszálltam Gatwicken, itt meg vagy 30 C. Jött az útlevél, vízumvizsgálat, amin kicsit izgultam. Mi lesz, ha nem értem, amit kérdeznek, vagy belekötnek-e a magyarságomba, amiért sajnos mostanság nem jár túl sok jó pont. De minden zökkenőmentesen alakult, tíz perc alatt megkaptam a pecsétet, beléphettem Kanadába.

Az egyik - akkor még ismeretlen - kolléganőm várt, aki elvitt a szállásomra, egy másik, szintén Magyarországról érkezett kolléganőmhöz és családjához. Kiderült, hogy ők is csak két héttel érkeztek előbb, mint én, és ahol vagyunk - egy tiszta, nagyon ízlésesen, szépen berendezett családi ház -, az még nem a végleges otthonuk. Kezdők voltunk mindannyian egy új országban, de én még mindig annak érzem magam. Mikor lesz ennek az érzésnek vajon vége? Egyáltalán, vége lesz egyszer?

2atmeretezett.jpg
Toronto, High Park

Szólj hozzá!

Címkék: Toronto Kanada

A bejegyzés trackback címe:

https://torontoofzsuzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr625033678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása