HTML

zsuzsitorontoban

Megérkeztünk. Új életet kezdünk. Itt.

Friss topikok

  • brand_boy: Szerintem ti vagytok az elsők,akik Alient esznek hálaadáskor. Szóljatok Ridley Scottnak, hátha ins... (2019.05.27. 01:28) Hálaadás
  • virag4üü: Édes Zsuzsikám! A második rész is remek!:) Nem tudom, hogy lettem " virag4üü "? Lényeg, hogy belép... (2013.01.20. 19:54) Kezdődik

A menekültügy margójára

2015.09.05. 00:41 zsurzsenka

Annyi gondolat, érzés ötlik fel bennem, ahogy olvasom a hireket, blogokat, kommenteket a facebookon, és a többség elszomorit.

Akik jönnek, mennek: emberek. Akik menekülnek a háború elől. Akik elvesztették családtagjaikat, barátaikat, szomszédaikat, vagyonukat, és talán hitüket is. A mi szerepünk, feladatunk szerintem ebben az, hogy emberségesek legyünk velük. Miért olcsóbb és könnyebb gyűlölködni?

Nem értem az otthoni utálkozókat, magyarságukat féltőket. Egyrészt, mutassanak nekem egy tiszta, Árpád-vérű magyart. Másrészt, akik megosztják az álmagyarkodó irományokat, nekik nincs egy rokonuk, ismerősük, barátjuk valahol nyugaton `gazdasági menekültként`? Ha olyan szerencsések, hogy nem, akkor utánaolvasnak azoknak a cikkeknek, amiket megosztani készülnek? Az a magyarság, amit ők közvetitenek nekem nem kell.

Persze, könnyen beszélek több ezer kilométer távolságbó,l egy jóléti országból. Ahol a lakosság 98 százaléka bevándorló, és lehet, hogy még ez a mennyiség is kevés. Mindenesetre napjainkban félek mondani, hogy magyar vagyok, mert aztán olyan kérdések zuhataga ömlik rám, amire nem tudok szivből és okosan válaszolni.

Eljutottam arra pontra, hogy ebben a témában szégyellem, hogy magyar vagyok.

Pont.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://torontoofzsuzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr827761710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása